24 sierpnia 2014

Hard comebacks


In two days will be two months since I haven't published on blog. The main reason of this situation was lasting my month and a half stay in warmia at countryside with my family, where I had the Internet only in my phone while standing virtually on the roof and catching phone coverage, but it didn't always work.. I promised a post ofter ma trip to Italy ( it will be!) but after 26 hours return travel I was exhausted and the same day I had a train to the seaside where I was going with my friends, so I had practically no time for repackaging, so what about writing a post.I returned to Lodz almost a week ago but to this point , I was in the phase "getting used to the urban life." After more than a month spent in the company of cows and chickens, gathering currants and berries, making preserves, walking, playing badminton ,I needed a few days to get used to public transport (recall how much is the ticket f.ex: D), the crowds on the streets,rude ladies in the shop Społem, but  nice men on Off Piotrkowska. ( place in my city). I think I'm ready to come back to reality, but I'm scared to go out and take some pictures so those that I add today were made ​​in the last week of June, were waiting long  for publication, but better late than never! And although the start of the year will be in only a week, and I  still have to do trylliard affairs, I hope (and I promise to myself) that I'm back to regular blogging!
Oh I almost forgot! Somewhere between watering pumpkin and apple peeling I had my18 birthday, and yes, onthat day I felt old: D Fortunately, today pictures are of my last months of legal childhood! And when I catch up on some tv series ,promise mini relation from Italy! :)

Za dwa dni minęłyby dwa miesiące odkąd na blogu nic nie publikowałam. Spowodowane było to głównie moim półtoramiesięcznym pobytem na wsi na Warmii z rodziną, gdzie internet miałam tylko w telefonie stając dosłownie na dachu i łapiąc zasięg, ale też nie zawsze. Obiecywałam post po mojej wycieczce do Włoch ( kiedyś będzie!) ale po 26 godzinnej podróży powrotnej byłam wykończona, a wieczorem tego samego dnia miałam już pociąg nad morze, gdzie jechałam ze znajomymi, więc praktycznie nie miałam czasu na przepakowanie się ,a co dopiero na post. Do Łodzi wróciłam już prawie tydzień temu ale do tego momentu trwałam w fazie "przyzwyczajania się do miejskiego życia". Po ponad miesiącu ,spędzonym w towarzystwie krów i kur, na zbieraniu porzeczek, robieniu przetworów, spacerach, graniu w badmintona potrzebowałam paru dni na przyzwyczajenie się do komunikacji miejskiej ( przypomnienie sobie ile kosztuje bilet :D ), tłumów na uliach, niemiłych pań w sklepie Społem, ale za to miłych panów na Offie . Myślę, że jestem już gotowa na powrót do rzeczywistości, jednak boję się jeszcze wyjść na ulicę żeby zrobić zdjęcia więc te, które dodaję dziś, robione były w ostatnim tygodnu czerwca, długo czekały na publikacje, ale lepiej późno niż wcale! I choć do rozpoczęcia roku został już tylko tydzień, a do załatwienia mam jeszcze tryliard spraw, mam nadzieję ( i obiecuję sama sobie), że wracam do regularnego blogowania! 
A, prawie bym zapomniała! Gdzieś między podlewaniem dyni a obieraniem jabłek skończyłam 18 lat, i tak, tego dnia poczułam się staro :D Na szczęście dziś jeszcze zdjęcia z moich ostatnich miesięcy pełnoprawnego dzieciństwa! A kiedy nadrobię zaległości w serialach obiecuję chociaż mini relację z Włoch! :)


stradivarius trousers, sh jacket, bershka shirt, Zara bag, shoes
photos: Agatka Bolesławska



19 komentarzy:

  1. Podoba mi się :)
    Zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this outfit!! Sounds like you had a great time!! And happy birthday btw!!

    With love,
    http://www.livelaughloveandmakeup.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nice Look

    FOLLOW MY BLOG / Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. Those pants make you look tall and slender.
    Would you like to follow each other?

    http://kintsugioflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the look and your blog! following you!
    I hope you visit mi blog and follow me as well.
    xx

    www.femalelittleproblems.com

    OdpowiedzUsuń
  6. what tv series do you watch ? and btw happy bday !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohh thank you! I watch "Suits" it's the best series ever!

      Usuń
  7. Great look!!!! Would you like to follow eachother on GFC? Let me know on my blog and follow me, I will follow you right back on both GFC and Bloglovin!
    xx
    Annie
    www.the-lostangeles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post sweetheart!
    Keep in touch xx :)
    Antonella <3

    OdpowiedzUsuń
  9. nice post and great photo
    would you like follow each other?
    i'll follow back after that
    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great trousers! :-)
    April xx

    http://aprilrosepengilly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna całość, świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny tradycyjny set, podoba mi się. http://coco-bebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. vertical pants such a thing lately. nice monochrome look!

    xo Diras,
    fashion blogger on
    AYUADIRAS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. I really like your bag! Amazing post! Thanks for sharing this post
    here! Would you like to follow each other on GFC,
    Google+ & Bloglovin? Lemme know &
    keep in touch!

    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  15. Italy is a lovely place!!! Love do much your look, the pants are so cool!!
    Xoxo
    www.bloglovin.com/en/blog/4487669

    OdpowiedzUsuń